Olivia Rodrigo - deja vu (Official Video)

Objavljeno 1. apr. 2021
Listen to ‘deja vu’ out now: OliviaRodrigo.lnk.to/dejavu​
Pre-order the debut album SOUR: OliviaRodrigo.lnk.to/preorder​
Co-starring - Talia Ryder
Shop the deja vu collection: smarturl.it/oliviarodrigoshop
Director - Allie Avital
Production Co. - SMUGGLER x north of now
Executive Producer - Elizabeth Doonan
Creative Producer - Daniel Yaro
Producer - Matisse Gaillard
Assistant Director - Lynna Baculo
Cinematography - Logan Triplett
Steadicam - Renard Cheren
Gaffer - Cole Pisano
Grip - Colin Stoye
Art Director - Jake Tremblay
Production Designer - Natalia Brito
Editor - Lindsey Nadolski
Colorist - Kaitlyn Battistelli
VFX - B.Art VFX
Follow Olivia Rodrigo:
Instagram: oliviarodrigo
Twitter: Olivia_Rodrigo
Facebook: OliviaRodrigoOfficial
SLcd: slcd.info
TikTok: tiktok.com/@livbedumb
Store: smarturl.it/oliviarodrigoshop
Music video by Olivia Rodrigo performing deja vu. © 2021 Olivia Rodrigo, under exclusive license to Geffen Records
vevo.ly/6wgmhZ

Komentarjev

  • I heard this song and had no idea Olivia wrote this

  • Twerking because frustrated by all the twerking comments

  • f idk why this song reminds me of Perth, Love, Gun WTF

  • I feel like the more and more times you watch Olivia's music videos, the meaning behind it gets deeper and deeper and it's so satisfying.

    • 1 minutes ago comment

  • amei veyyyyyyyyyyyy indiretaaaaa

  • essa moça tá de parabéns

  • ghostly haha twerking

  • Why is everyone talking about twerking and not how amazing this song is!!! *mad twerking*

  • Sorry to ask this hehe but who's the other girl???

    • look on Olivia's Instagram, she mentions her name.

  • I want one of those cars

  • Idk why but this song, lyrics, music video, everything is so, **creative**

  • i think she obsessed with her ex why can’t she understand that he’s with someone else she needs to move on

  • This isn't about Initial D?

  • She deserves more than 1000million followers🥺❤

  • yes we want more

  • i literally got my drivers license last week 🤣

  • "Never stop adventuring" "Embrace your inner child" "Stay fearless & stay curious" "Stay positive. Stay wild" “I don’t ask you anything, just if you want, give my GoProvids a chance and you’ll see...”

  • "Heartbroken twerking"

  • I like this song, and just like all her songs they are amazing and tbh I think this song was about Olivia finding herself. And that she is worthy.😌😊

  • "Never stop adventuring" "Embrace your inner child" "Stay fearless & stay curious" "Stay positive. Stay wild" “I don’t ask you anything, just if you want, give my GoProvids a chance and you’ll see...”

  • So pretty

  • Such beautiful songs :)

  • *Bulky Twerking*

  • 1:00

  • i love your music you are a beautiful person

  • "Strawberry Ice Cream, One Spoon For 2" COVID-19: Allow Me To Introduce Myself

  • 💕💕💕🥺

  • Cruel summer who?

  • Here before she becomes bigger than today! 🤍

  • I heard Olivia Rodrigo for the first time on this song and dmn I'm amazed ❣️🎉🎊

  • **continuing the comments on twerking -twerking**

  • You are amazing you sing very beautiful!!!💗+🎤=Olivia Rodrigo

  • She a filipino too!

  • could you imagine if they fall in love

  • In my defense you are prettier than her

  • Olivia's aesthetic is everything.

  • I love you You So Beauty

  • bitter ex-gf

  • j'ai déjà vu ce clip plusieurs fois

  • why is everyone talking about twerking *sad twerks*

  • Olivia, stop being a stalker and driving past his damn house.

  • cruel summer?

  • I thought my twerking was special :

  • Congrats on your song my kids love it, they singing it non-stop ❤

  • * confused twerking cuz everyone is *

  • This is talent. Love this song

  • Can't get over with this one🥰🥰🤭🤭

  • Ma quella è Chiara Ferragni, CHIARAAAAAA

  • Bro Olivia is trying way to hard like u have to stop throwing at Sabrina bc it gonna cost ur fans and ur carrier and if he moved on keep moving forward bc acting the way u r is giving u a bad name for ur self

    • Did you like your own comment? So sad

    • Bruh...

    • bruh just let her be, lot of singers write about their exes, for ex: Taylor swift. Please don't hate on Olivia for this, just like some peeps did on Taylor swift for writing about her exes :)

    • shes not throwing anything at sabrina lol. every singer songwriter in history writes about their past relationships, olivia is allowed to do the same. she has more than one ex-boyfriend, youre the one assuming who this is about

  • 🇧🇷🇧🇷

  • Me realizing she hid a camera in the batheroom.

  • Wow

  • i took me a while to figuer out what this song is about but then i wached the offical video then i got it lol

  • FRENCH TITRE YUHH

  • no one literally no one: me: IK YOU GET DEAJA VU

  • Imagine saying this song is not about Joshua/Sabrina

  • *twerks quietly so people think im mysterious and quirky*

  • this is so pure

  • When you are high and this song doesn't mean a sense.

  • I feel like skin 2.0 is coming soon

  • Algum brasileiro aqui?!❤️🇧🇷

  • *peer-pressured twerking*

  • 😘😘😘😘😘

  • I want to have a little chat with whoever disliked this

  • At 2:14 do yall hear the oooh part she did that in drivers lisence too and its really working I love her style

  • the 'i love you' part in between the chorus and the verse part is so good

  • * confused twerking *

  • Why don't you still over him? He don't deserves you girl...

  • so before this song came out my mom saw a shirt with billy joel on it so she goes you should listen to him. do i did. literally 4 days later this song comes out i- ok bye

  • shes so beautiful

  • Que música boa!

  • Love you

  • I WILL NEVER FORGIVE YOU FOR THEY WAY YOU LICKED THAT ICECREAM IN THE BEGGINING

  • Ooohhh..lam really getting a "deja vu" of something by listening ur "deja vu"(song).... Iam getting a different vibe and lam loving that..❤❤

  • Well filipinos only know this or other Olivia Rodrigo is a half filipino

  • why are everyone twerking , stop twerking **confused twerking**

  • *𝗦𝗮𝗱 𝗧𝘄𝗲𝗿𝗸𝗶𝗻𝗴*

  • 3:05 i now realize that the artwork for SOUR was there omgg

  • Why does it remind me of the song coffee breathe?

  • can someone mashup this with coffee breath it would be so goodddd

  • *Californian twerking*

  • I love this song so cool

  • Kudos

  • regular twerking

  • *twerking because i wanna fit in with the comments

  • IDK why everyone is twerking *Confused twerking

  • Very well played👏🏼👏🏼👏🏼

  • Why is everyone twerking?

  • * depressed Twerking * 😔 / \

  • From bizardvark to the best singer there is

  • Les français en sueur quand elle dis déjà vu 😂

  • I honestly think this is better than drivers license

  • Y'all in the comments act like Sabrina is the only blonde girl who's worn a fucking green dress,not every song she writes is abt Joshua she dated other people too.

  • Btw why you always keep on saying "twerking" I don't get it. Thank you

  • ❤️❤️❤️

  • yall enough twerking pls-

  • i know i'm not the only one who imagined a blonde girl

  • * twerking *

  • Waiting for her debut album SOUR !!!

  • Listen carefully!! She speaks " I love you" After the line " now I bet you even tell her, how you love her in between the chorus and the verse"